سفارش تبلیغ
صبا ویژن

« عکس های جذاب خبری روز »
89/9/13 - 7:37 ع
عکس‌ های جذاب خبری روز

 

یک سرباز کره جنوبی از داخل سنگرش در مرز میان دو کره ، مواضع کره شمالی را هدف قرار داده است.کره جنوبی تهدید کرد در صورت حمله مجدد پیونگ یانگ به خاک این کشور ، کره شمالی را بمباران خواهد کرد.

بارش برف شدید بر اروپای غربی و سرما موجب اختلال در پرواز هواپیماها شده است. یک کارمند فرودگاه شهر درسدن در آلمان با جارو برف روی کابین خلبان را پاک می کند.

چهره معصوم یک کودک چینی از لای دو لنگه در یک پرورشگاه در پکن.دولت پکن وعده داده است تا وضع پرورشگاه های این کشور بهبود ببخشد.

روحانیون و مسلمانان سنی لبنانی در حال فریضه نماز.

منظره هوایی یک گورستان در شهر بارلوونتو در ونزوئلا که در سیل غرق شده است. براثر سیلاب ها و رانش زمین در چند ایالت ونزوئلا ده ها نفر کشته و صدها هزار نفر بی خانمان شده اند.

توریست های ژاپنی چتر به دست و در زیر بارش برف برای دیدن آثار تاریخی شهر براتیسلاوا پایتخت اسلواکی پیاده از خیابانی عبور می کنند.

تظاهرات هزارات نفر از صاحبان مشاغل کوچک در شهر کی یف پایتخت اوکراین علیه اصلاحات مالیاتی و در زیر بارش برف.

یک زن ایتالیایی در خیابانی در شهر رم از مقابل مجسمه های مقوایی ماموران پلیس این کشور عبور می کند. اعضای نیروهای مسلح ایتالیا، پلیس ژاندارمری مشهور به کارابینیئری و نیز نگهبان زندان ها به دلیل بهبود شرایط کاری خود برای نخستین بار از دهه 1970 تاکنون دست به تظاهرات زده اند.

منظره هوایی یک شاهراه در نزدیکی کاراکاس که براثر بارش باران و طغیان رودها آسیب دیده و مسدود شده است.

یک کامیون مجهز به تیغه گریدر در حال روفتن برف یک جاده برفی در منطقه کوهستانی در اسپانیا.



  •        کلمات کلیدی :
  •         نوشته شده توسط :سهیلی ... نظر ...