سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پیکر 28شهید تشییع می‌شود

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکرهای مطهر 28 شهید گمنام و نیز شناسایی شده دوران دفاع مقدس در نقاط مختلف کشور تشییع می شود.

سردار سرتیپ پاسدار سید محمد باقرزاده روز یکشنبه در جمع خبرنگاران در مشهد افزود: از این تعداد پیکرهای مطهر عده ای از شهدا به نام های فریدون نوبخت، سردار شهید برونسی، علی اسماعیلی، قاسم مقصودی و عباس نصاری شناسایی شده و تعدادی دیگر هم بطور گمنام به خاک سپرده خواهند شد.

وی اضافه کرد: از این تعداد پیکرهای 9 شهید در تهران تشییع می شود که هشت شهید گمنام و یک شهید به نام "فریدون نوبخت" است.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: مراسم وداع با هشت شهید گمنام در تهران در شب سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی واقع در میدان ونک برگزار می شود و مراسم تشییع هم در روز شهادت از محل ستاد فرماندهی ناجا به سمت خیابان شهید حقانی پارک موزه دفاع مقدس خواهد بود.

وی اظهارداشت: در استان خراسان رضوی هم پیکرهای 9 شهید گمنام و یک شهید با هویت شناسایی شده، تشییع می شود.

سردار باقرزاده  گفت: پیکر سردار شهید عبدالحسین برونسی یکی از فرماندهان خراسان در دوران دفاع مقدس که در آستانه سال نو در شرق دجله کشف و به میهن اسلامی انتقال یافت و در ایام فاطمیه اول شناسایی شد، در فاطمیه دوم و سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در مشهد تشییع می شود.

وی گفت: بقیه شهیدان گمنام خراسان رضوی هم در دانشگاه فردوسی مشهد و شهرستان های درگز ، خواف ، سلطان آباد و فیض آباد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

سردار باقرزاده اظهار داشت: پیکرهای بقیه شهیدان گمنام نیز همزمان با ایام سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در استانهای خراسان شمالی و خراسان جنوبی، سرپل ذهاب استان کرمانشاه و شهرک ابوذر قم با حضور گسترده مردم تشییع و به خاک سپرده می شود.

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس اضافه کرد: این شهدا مربوط به تک های عراق در روز دوم جنگ و سال 67، والفجر مقدماتی، والفجر چهار، کربلای چهار، عملیات های خیبر و بدر هستند.
 




  •        کلمات کلیدی :
  •         نوشته شده توسط :سهیلی ... نظر ...