سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نحوه عذاب شمر ملعون از زبان علامه امینی

دیدم از دور کسی به طرف من می‌آید و هرچه او به من نزدیکتر می‌شد هوا گرمتر می‌شد گویی همه این حرارت از آتش اوست، در خواب به من الهام شد که او شمر، قاتل حضرت سیدالشهدا(ع) است.

ادامه مطلب...


  •        کلمات کلیدی :
  •         نوشته شده توسط :سهیلی ... نظر ...

    دستپاچگی انگلیس از طرح قطع روابط با ایران و فراخوان سایمون‌گس

     

    اگرچه سایمون گس سفیر انگلستان در یک سفر غیرمترقبه هم اکنون در لندن به‌سر می‌برد و با عنوان اینکه در تعطیلات سال نو میلادی! قرار دارد محل خدمت خود را رها کرده و برای انجام رایزنی‌ها به لندن رفته است، امروز یک مقام ارشد در وزارت خارجه انگلستان در یک عقب نشینی آشکار از مواضع سفیر سرگردان خود در تهران و همچنین رئیس سازمان جاسوسی Mi6 اقدام به صدور یک اطلاعیه کرد.

    به گزارش رجانیوز، در یک پیام برای خبرگزاری "ترند"، مقام رسمی وزارت خارجه انگلیس می گوید که مشکلات و مسائل بین ایران و انگلیس فقط از طریق مذاکرات باز و گفت‌وگوهای صمیمانه قابل حل است.

    ادامه مطلب...


  •        کلمات کلیدی :
  •         نوشته شده توسط :سهیلی ... نظر ...

    جزییات بیشتر از دستگیری سرکرده و 14 عضو گروهک شرور شرق کشور/ هشدار فیروزآبادی کار خودش را کرد

     

    خبرنگار رجانیوز از جزئیات بیشتری در مورد بازداشت جانشین سرکرده معدوم گروهک تروریستی ریگی کسب اطلاع کرد.

    تلویزیون GEO پاکستان که یکی از شبکه‌های مهم این کشور است، چهارشنبه شب از بازداشت جانشین سرکرده گروهک تروریستی ریگی خبر داد که رجانیوز ظهر پنج‌شنبه اولین خبر را به نقل از این شبکه در میان منابع داخل کشور منتشر کرد. با این حال،‌ اخبار جدید حاکی است علاوه بر دستگیری سرکرده فعلی این گروهک،‌14 عضو دیگر نیز در میان بازداشت‌شدگان وجود دارند.

    بخش اطلاعات ارتش پاکستان این 15 نفر را دستگیر کرده که این بخش اصلاعاتی نسبت به سرویس اطلاعاتی این کشور (ISI) به رئیس‌جمهور و دولت این کشور نزدیک‌تر است.

     

    ادامه مطلب...


  •        کلمات کلیدی :
  •         نوشته شده توسط :سهیلی ... نظر ...

    <   <<   11